Diskuse: Policista umlátil fenečku černého pudla lopatou
Exkluzivně
Policista umlátil fenečku černého pudla lopatou
Trutnovsko, Jablonecko – Starší pudlice se provinila pěnou u mordy a štěkotem. V panické hrůze z možného výskytu vztekliny ji policista ubil k smrti. Od pátku má tělo veterinární…
DISKUSE OBSAHUJE 46 PŘÍSPĚVKŮ
Reakce na FB
MK
6.8.2012 23:42 46.183.64.*
reagovat
Na Facebook už kolem tohohle svinstva to pěkně vře, to rozhodně nikdo nezahraje do autu.
Re: Reakce na FB
Lenka Střihavková
7.8.2012 01:40 10.3.10.*
reagovat
Hezký den, tedy večer, hledám na fcb reakce, ale jsou uloženy někde pod sdílenými články. Reagujte, prosím, tedy pouze zde. Tady můžeme s reakcemi dále pracovat a čerpat z nich informace pro pokračování článku. Děkuji
Dotaz
Aleš
7.8.2012 11:11 85.119.91.*
reagovat
Jednalo se o veřejně přístupné místo? Měl pes náhubek? Byl na vodítku? Nebo byl v dohledu jeho majitel?
Re: Dotaz
kolemjdoucí
10.8.2012 03:44 88.102.240.*
reagovat
V popisu je prakticky vše uvedeno, ale mě napadají zase otázky typu, kde, kdy a koho pes ohrožoval, proč ho muselo zahánět několik lidí s násadami v ruce a kde se najednou vzali všichni ti lidé s násadami, odkud toho agresivního psa zaháněli ( jestli jen přes ulici nebo přes celou obec ), proč policista podle svých slov "Pomáhal a chránil" až na příjezdové cestě majitelů psa a ne dříve- že by si pěny u huby všimnul až nyní a proto okamžitě jednal? Opět zde zmíním svou čubu. Na mém pozemku má za úkol hlídat a hlídá festově, za branku nikoho cizího nepustí a za plotem dává všem najevo, kde je její území a kde nemá nikdo cizí co pohledávat. Mimo pozemek je plachá a nedůvěřivá k lidem, takže si jich nevšímá. Ale kdyby se stalo, že mi ze zahrady uteče a začne ji nahánět několik sousedů (u nás máme naštěstí sousedské vtahy dobré, proto by mi jen oznámili, kde se mi záletnice nachází)s násadama v ruce, tak si taky nelehne na záda a nenechá se podrbat na břiše, minimálně štěkot s občasným obranným výpadem by tu asi byl. Takže by nebylo od věci počkat si na prošetření případu a pak se teprve handrkovat, jestli bylo zabití psa nezbytně nutné nebo ne.
Malý pes
H.
7.8.2012 12:47 85.70.25.*
reagovat
Už mám majitelů psů plné zuby. Jejich miláčci velice často obtěžují,očůrávají (i obsírají) dětská hřiště. "Nebojte, on nic nedělá" je častá věta. Já se nebojím, ale majitel by se měl bát, že mu toho psíčka odstřelím. My ani naše děti ničí soukromí nenarušujeme, ať to nedělají cizí psi, nejsou to naši miláčci. Netoužíme po poslintání, po blechách, klíšťatech a smradu z jejich kožichu a tlamy. Náš pes je na zahradě nebo na vodítku. Vzteklinu slinami přenese i malý pes i kočka. Tu zkušenost se vzteklou kočkou už také máme.
Re: Malý pes
anti H.
7.8.2012 17:06 89.103.205.*
reagovat
Zbrojíte tu proti psům, je jasné, že každý není milovník zvířat, ale kdyby vám někdo třeba přejel dítě s tím, že děti mají chodit po chodníku a má dost nevychovaných spratků, co vbíhají do silnice, taky by jste asi nejásal. Toto srovnání uvádím pouze jako teoretický případ, protože pro vás očividně život zvířete nemá cenu.
Re: Re: Malý pes
H.
8.8.2012 07:45 85.70.25.*
reagovat
Asi neumíte vnímat psaný text. Nic z toho co mi ve svém příspěvku podsouváte jsem nenapsal, takže úsudek o vás jsem si udělal. Lidský život a zdraví má pochopitelně větší cenu než život zvířete, pro vás ne?
Re: Re: Re: Malý pes
id
9.8.2012 00:36 94.127.128.*
reagovat
Pro mě tedy rozhodně ne, můj pes má pro mě větší cenu než velká část lidstva, je to člen rodiny. Kdybych si měl vybrat mezi životem svého psa a vaším, neváhám ani vteřinu. Člověk, co by "odstřelil" zvíře za to že otravuje je pro mě bezcenný, nebezpečný a postradatelný v genofondu.
Re: Re: Re: Re: Malý pes
Aleš
9.8.2012 07:20 85.119.91.*
reagovat
To snad nemyslíte vážně!?! Život vašeho psa má větší cenu něž lidský? To je tedy síla.
Re: Re: Re: Re: Re: Malý pes
id
9.8.2012 10:40 94.127.128.*
reagovat
No a? Většina lidí je odpad, škodící světu. Svého psa miluji a je mě blízký, zvíře jako zvíře, člověk nebo pes, není to jedno? Proč bych měl sednout na zadek před tím, že je někdo člověk?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malý pes
Harpyje pralesní
13.8.2012 10:08 212.47.3.*
reagovat
Naprosto souhlasím...
Re: Malý pes
Jan Kalda
16.9.2012 18:36 109.202.82.*
reagovat
Ano, já Vám to klidně napíši, že pro mě má zvíře větší cenu než člověk. Člověk je jediná bestie a přemnožený druh, kdyby nás nebylo. Bylo by tu na Zemi velmi krásně :)
Re: Re: Re: Re: Malý pes
H.
9.8.2012 09:29 85.70.25.*
reagovat
Vidíte, já cizího psa, který ohrožuje (nikoliv obtěžuje, vy pako) moji rodinu, klidně odstřelím. A to bude platit i o lidském agresorovi. Jinak se s vámi jako nebezpečným idiotem už nebudu bavit. Výhrůžky sem nepatří. Jste klasicky zdegenerovaný psíčkař, je mi vás líto. Neumíte vnímat psaný text, ale to měla zabezpečit škola, já vás to už nenaučím.
Re: Re: Re: Re: Re: Malý pes
id
9.8.2012 10:47 94.127.128.*
reagovat
Vaše formulace o vnímání textu je oblíbená že? Jinak zvíře, v podstatě nikdy nezaútočí, pokud ho nezkazil člověk. Zastřelit útočícího psa je logické a potom i jeho majitele, když vychoval něco takového jednou, udělá to i podruhé. Ve vašem prvním příspěvku je "Jejich miláčci velice často obtěžují,očůrávají (i obsírají) dětská hřiště. "Nebojte, on nic nedělá" je častá věta. Já se nebojím, ale majitel by se měl bát, že mu toho psíčka odstřelím." Nic o přímém ohrožení nepíšete. Takže potíže s textem máte zjevně vy. Jste trouba. Snad vás v lese nepotkám, pro dobro nás obou.
Re: Re: Re: Re: Malý pes
A.
10.8.2012 10:16 213.129.150.*
reagovat
Souhlasím. Můj pes má pro mne větší cenu než většina cizích lidí a kdybych si měla vybrat, neváhala bych. Dělá mi společnost už 14 let a nikdy mě nezradila, což se bohužel u většiny lidí říct nedá. Lidi jsou svině, a to jak si vlastního psa vychováte je na vás, váš pes je vaším zrcadlem, stejně jako děti. A pro někoho, kdo nemůže mít děti je dítětem jeho pes o kterého se stará.
Re: Malý pes
A.
10.8.2012 10:17 213.129.150.*
reagovat
Jste netolerantní a bezcitnej člověk. Kdo nemá rád zvířata nemá rád lidi! Je mi vás líto...
Re: Malý pes
Jan Kalda
16.9.2012 18:26 109.202.82.*
reagovat
Co, prosím? Že jako všichni psi vás obtěžují a Vy a Vaše děti nikoho? No to bych chtěl vidět. Zrovna tedy já když porovnám zvíře a nějaké dítě tak jednoznačně větší bordel a neplechu udělá ten lidský spratek. A když Vy tu můžete házet špínu na pejsky, tak já budu na ty hnusný dětstký spratky. A víte, že už vůbec nevýčítám Breivikovi ten "Norský masakr", vždyť postřílel jen pár sprátků. Daleko více mně vadí, že byl myslivec a zabíjel zvěř, ale těmi zabitými lidmi si to u mě trochu napravil.
Re: aaaaaaa
H.
8.8.2012 07:48 85.70.25.*
reagovat
Jak jste to poznal? Podle toho, že nemám rád majitele nevychovaných psíčků? Moc logiky to nemá!
policajt
Jan Svoboda
7.8.2012 21:30 89.176.52.*
reagovat
Policajty opravdu nemusím,ale psa zabil jeho páníček.Zákon (vyhláška), jasně říká něco o tom,jak kde a za jakých podmínek se má a hlavně může pes pohybovat.Jsem hajnej a v lese bych ho chladnokrevně zastřelil.Nevím co je na FCB,ale doufám,že slova směřující na páníčka a je zcela jedno o jak velkého a starého psa se jedná.Kdyby někomu pokousal děcko,tak by se asi psalo o něčem jiném.Veřejným tajemstvím přeci je poznání,že největším tyranem zvířat jsu jejich majitelé.Dlouhé hodiny štěkající a trápící se čoklové co čekaj, až se pán vrýtí z práce,uzavření v bytě a další a další.Nesmíte zapomínat na to,že jsou lidé co mají ze psů strach a nelze se jim divit.
Re: policajt
horák
8.8.2012 01:39 90.176.64.*
reagovat
Ti policajti dělají víc práce pro lidi než vy hajní. Hrajete si na pány na pozemcích které vám nepatří a kloudnou práci nezastanete. Troufám si říct, že polovina z vás je zbytečných... včetně Vaší osoby.. Psy jsou méně nebezpeční než vy co by jste bezcitně střílel a třeba zrovna zasáhl i člověka. A to s tím strachem jste myslel tři chlapi co honí násadama pudlíka? Ubožáku!
Horáku ...Horáku
Jan Svoboda
8.8.2012 06:44 89.176.52.*
reagovat
Vám zřejmě ušlo v životě strašně moc.Asi i to,že já to dělám dobrovolně,ve svém volném čase a zdarma.Mou prací je starat se o kus lesa,krmit zvěř v zimním období, střílet škodnou a podobně.Proto nemůžete srovnávat mého koníčka s prací policajta,ale nevím proč jste to sem zatáhl.Tady je řeč o tom,že majitel pejska nedokázal svého miláčka ochránit před nebezpečím které na něj číhá mimo jeho pozemek.Můžete mi nadávat jak chcete.Můj názor je evidentně zcela jiný jak váš a já vám ho neberu.No a jetli jsem v lese k ničemu bohužel neposoudíte vy ,ale zvěř která v zimě trpí.Střelil jste troški mimo,ale i tací se můžou přeci ozvat :))) Na to máte svaté právo.Bohužel já za to nemám ani kačku a tak mě nesrovnávejte s fízlem co číhá u interspáru když někdo zastaví u vchodu a vysadí starou osobu.Kde byl když se tam za bílého dne kradlo auto a loupilo?Možná chrápal za porodnicí v lese :)) Horáku Horáku........vy jste ale popleta :)vy jen čekáte kdo pro vás co udělá :)) Zřejmě patříte mezi milovníky pejsků.Držíte ho zavřeného v paneláku.O přestávce filmu s ním rychle zajdete poch..t roh domu,parkoviště ,případně dětské hřiště.Je to přeci vaše "dítě".Jak by se vám to zamlouvalo kdyby to dělal člověk Horáku?Když mám psa ,tak se o něho musím starat a to opravdu jako o dítě.Jinak jsem tyran a otravuju s ním své okolí.Né každý jsme šťastný když nás jazykem "ojede" sousedův čokl pomočí auto,zaneřádí výtah.Kde je ten váma vychvalovanej policajt když svého čokla honíte v noci po sídlišti a řvete jak smyslů zbavenej?Měl by stát za rohem a napařit vám pokutu.Alespoň něco by udělal.
Re: Horáku ...Horáku
bbb
9.8.2012 09:00 195.91.111.*
reagovat
Ovela menej mi vadí psí výkal v trávniku, na betóne...ako odhodené obaly od nanukov, plechovky,špaky...
Re: Horáku ...Horáku
Jan Kalda
16.9.2012 18:49 109.202.82.*
reagovat
To jsou zase žvásty, zabíjet někoho jenom proto, že je pes je fakt pěkně zvrácený. Pro vaši informaci, víte že psi už zachránili i plno lidských životů? Ale to je Vám fuk, vidíte psa, tak prostě zmáčknete spoušť, že? Mrtvý myslivec, dobrý myslivec.
Re: policajt
id
9.8.2012 00:35 94.127.128.*
reagovat
Chodím se psem na dlouhé procházky po lese a nechávám ho běhat bez vodítka. Kdyby jste ho přede mnou zastřelil, rychle zastřelte i mě, protože jinak bude mít vaše žena vdovský důchod jistý.
ukecanej....
Svoboda Jan
9.8.2012 06:56 89.176.52.*
reagovat
takovejch jsem zažil už dost :)))) Lidi jako vy je ta největší škodná.Prima den ty jeden malej "vrahounku" :))))))))
Re: Re: policajt
Aleš
9.8.2012 07:23 85.119.91.*
reagovat
Také chodím s dětmi do lesa. Tak vy jste jedno z těch hovad, která riskují zdraví dětí volně vypuštěným psem a ještě se s tím chlubíte?
Re: Re: Re: policajt
id
9.8.2012 10:45 94.127.128.*
reagovat
:D vy jste ale trumbera pane, můj pes má sedm kilo, poslouchá na slovo a bojí se i sousedovic kočky, zdraví vašich dětí je více ohroženo vaší hloupostí než mým psem....
Re: Re: Re: Re: policajt
Aleš
9.8.2012 12:44 85.119.91.*
reagovat
Tak proč jste nenapsal rovnou, že vypouštíte tak malého psa, kterého, když zaútočí, stačí nakopnou a je klid. Spousta blbů totiž vypouští pibuly a vlčáky. Na dotaz proč to dělají, slyšíme běžné odpovědi typu, co je vám do toho, dělá vám něco,abyste se nepos..., a podobné další inteligentní výplody.
Re: Re: Re: policajt
kolemjdoucí
10.8.2012 03:03 88.102.240.*
reagovat
Proč by měl majitel psa, který má svého miláčka na volno být okamžitě hovado? Chcete tím říct, že psi vlastně musejí být na vodítku všude, protože by se mohlo stát, že by ohrožovali děti? Kolik rodičů v dnešní době tráví s dětma v přírodě? Každá druhá rodina to asi nebude. Pes potřebuje pohyb a nedělá mi žádný problém pouštět čubu z vodítka aby se proběhla. A je mi jedno, jestli jsme na louce nebo v lese. Čuba nezdrhá a hlídá si mojí pozici. Pokud zahlédnu někoho na cestě nebo v blízkosti, přivolám ji, upnu na vodítko a pouštím opět když je to možné. Rozhodně tím nikoho neohrožuji a také si nemyslím, že bych měl být hovadem, protože jste to tak adresoval. Myslím si, že daleko větší hovada jsou rodiče, kteří své dítě posadí k počítači a celý den má od něj pokoj a o dítě se příliš nezajímá (dle reakcí na foru jste vyjímka a tudíž se Vás to netýká), než lidi, kteří chodí mimo sídliště nechat proběhnout své čtyřnohé miláčky. Problémem však není volnost psa, ale jeho socializace, výchova a zvládnutí alespoň základních povelů.
Re: Re: Re: Re: policajt
Harpyje pralesní
13.8.2012 10:18 212.47.3.*
reagovat
Naprosto souhlasím. Ty děti jsou v lese na návštěvě stejně jako pes a mají stejné povinnosti. Nikde není psáno, že musí být pes na vodítku (to je omyl mnoha lidí). V zákoně je jasně napsáno, že nesmí být mimo vliv svého vůdce...
Re: policajt
kolemjdoucí
10.8.2012 00:29 88.102.240.*
reagovat
Nejsem si moc jistý, ale mám takový pocit, že chladnokrevně střílet psy volně pobíhající v lese má také nějaké specifické podmínky.
vyhláška
Svoboda Jan
10.8.2012 05:37 89.176.52.*
reagovat
když vy milovníci psů budete dodržovat vyhlášku o pohybu psů,tak tu takové blbosti psát nebudete.Nebude proč,protože své miláčky zabezpečíte na svém pozemku v bytě tak , že neuteče a nebudou problémy.Přirovnávat dítě se psem mi přijde přinejmenším ubohé,ale chápu některé,že pes pro ně znamená opravdu dalšího člena rodiny a ten má více pochopení než děti souseda.Takovejch volů je hodně.Jinak v lese můžu psa zastřelit a nemusím nad ničím přemýšlet-Pouze toto poté musím nahlásit.Omlouvat svého čokla že má 7kg a ještě nikomu nikdy nic neudělal je směšné.Až to nastane bude pozdě.I takovej podpangejťák může poranit a zanechat stopy po útoku na celý život.Obrana proti psům je jednoduchá.Zakupte si pepřové spreje.Když máte pocit ohrožení můžete je (nejen)proti psům použít a je jedno zda je jeho majitel na dohled nebo není.Majitel ho má mít na vodítku a pod kontrolou tak,aby mě neomezoval a neohrožoval.Dělá to už hodně lidí a taková dávka ho na 30 minut takřka znehybní.Na parkovišti mám stat jako většina své auto.Každý večer jej nějaký mazlíček i pod 7 kg pochcává a s ním další.Jak by se vám zastáncům zamlouvalo kdybych to dělal já?Kdybych se vám vysral před dum?Vy pejskaři jste zvláštní rasa čuňat a ignorantů.Ta dávka z pepřáku by vlastně měla patřit vám.
Re: vyhláška
Harpyje pralesní
13.8.2012 10:23 212.47.3.*
reagovat
Plácáte nesmysly. On ten zákon jasně vymezuje, kteří psi se smí zastřelit a mnoho jich opravdu není. A já jako myslivecká stráž raději volím jako první domluvu. Obvykle to pomůže. Řekla bych, že ne všichni kolegové se řídí zákonem... :-(
Re: vyhláška
Jan Kalda
16.9.2012 18:55 109.202.82.*
reagovat
Vrahoun jseš ty, ty Vymatlanče - zabíjíš zvířata, prý škodnou? Jediná škodná je člověk, ale to ty imbecilní kreténe nepochopíš. Myslíš si, že když jsi mysliveček s puškou, že můžeš cokoliv. Doufám, že brzy chcípneš. Hajzle!
Re: Re: policajt
kolemjdoucí
10.8.2012 11:34 88.102.240.*
reagovat
Pro "hajného" pana Svobodu:
Myslivecká stráž je oprávněna usmrcovat v honitbě toulavé psy, kteří mimo vliv svého vedoucího ve vzdálenosti větší než 200 m od nejbližší nemovitosti sloužící k bydlení pronásledují zvěř; pokud je tato nemovitost umístěna na oploceném pozemku, počítá se vzdálenost od jeho oplocení. Toto oprávnění se nevztahuje na psy ovčáckých a loveckých plemen, na psy slepecké, zdravotnické, záchranářské a služební; usmrcovat kočky potulující se v honitbě ve vzdálenosti větší než 200 m od nejbližší nemovitosti sloužící k bydlení; pokud je tato nemovitost umístěna na oploceném pozemku, počítá se vzdálenost od jeho oplocení.
V tom případě porušujete zákon a to je závažný problém. Taky je možné, že se zákony neřídíte a hajného byste v žádném případě neměl vykonávat
:)
Svoboda Jan
10.8.2012 13:41 89.176.52.*
reagovat
víte ono na posedu není čas a hlavně možnost optat se psa zda je lovecký,zda je záchranář nebo jestli je vychován pro člověka ZTP.Ještě se nenašel páníček co by ho naučil říkat své jméno a ostatní data :))) Proto musí padnout.Budu se opakovat,ale majitel psa má jisté povinnosti.Pokud je nedodrží,tak musí počítat se vším.Je to asi 30 let kdy se ještě v Jablonci jezdívalo ulicí od gymplu dolů kolem parku a na křižovatku k poliklinice.Ze zahrady na pravé straně na silnici vyběhl vlčák.Škoda na autě za pár stovek.Mlhovky,nárazník,blinkr.Jeho pán vyběhl ven a začal zuřivě nadávat co jsem to udělal.Marně jsem mu vysvětloval , že to jeho pes poškodil mě.Ten člověk byl tak rozzuřen,že do auta začal kopat,poškrábal karosérii hráběma které měl v ruce.Zavolal jsem tenkrát VB . Škoda na autě 12 000 ,pokuta pro páníčka a nějakej ten zápis pro zaměsnavatele jak tenrát bylo u komoušů v oblibě.Taky mám psa.Musím ho mít do lesa.Starám se o něho ale tak,aby nikomu neotravoval život a aby nikoho neobtěžoval.Né každému je přítomnost psa milá.Tak jako řidič musím dbát vyhlášky a zákona ,tak stejně vše musím dodržovat jako majitel psa.Bohužel někdo to stále nechápe a mele tu svou.kamarád,také fořt,právě vychovává psy pro zrakově postižené.Vím co je to za práci,kolik je to času a kolik takový pes stojí.Bohužel když se mi bude potulovat opakovaně svévolně v revíru,tak jej zastřelím.Já ho neznám a on mi o sobě noc nepoví.Pán lopatou psa umlátil.O tom je článek.Kdyby jej měl majitel na vodítku určitě by se tak nestalo.Hezký víkend.Na hovadiny nemám čas.
Re: :)
kolemjdoucí
10.8.2012 14:26 88.102.240.*
reagovat
Jde zkrátka vidět, že vy jako hajný máte své vlastní zákony a těma opravdovýma se nehodláte řídit.Jestli jako hajný nepoznáte lovecké plemeno, je taky na pováženou. Nebavíme se zde o Vámi zmíněném případě, tam jste byl samozřejmě v právu, ale bavíme se zde o tom, že bezhlavě střílíte po všem, co se mihne v lese a nepřipomíná to vysokou. Pokud byste zastřelil psa, který je sice na volno, ale nijak nepronásleduje zvěř a majitel je na blízku, byl by ten pes asi poslední, kterého byste zastřelil. Podobné případy, kterých je naštěstí velmi málo, většinou končí vinou střílejícího. O vašem zážitku s autem nijak nepochybuji, tam jste byl samozřejmě nevinný a v právu, ale co se týče lesa a střílení psů bez vodítka, tam ještě máte velké vědomostní i morální mezery v zákonech a jak se říká, neznalost zákonů neomlouvá.A člověk, který si s puškou v ruce léčí své mindráky na psech je nebezpečný celému okolí a funkci hajného by v žádném případě neměl vykonávat. Jinak pro upřesnění, nejsem v žádném případě zastánce majitelů nevychovaných psů, ovšem já nekopu do psů, ale došlápnu si na majitele. A nedělá mi problém seřvat kohokoliv, když vidím, že psa absolutně neovládá, má ho na volno a pes si dělá co chce.
Re: :)
Harpyje pralesní
13.8.2012 10:26 212.47.3.*
reagovat
Díky vám a podobným, mají myslivci špatné jméno ve společnosti a měli by se vás urychleně zbavit...
Re: pan Svoda a další
Jana
13.8.2012 10:57 85.70.63.*
reagovat
Pane Svobodo, neměl byste se nazývat myslivcem, pokud bezmyšlenkovitě střílíte pomalu po čemkoliv. Mýj strýc je myslivec, který i v důchodu obstarává zvěř a shání krmení (i za vlastní pení, o benzínu na dopravu nemluvě) a ten říká přesně to, co Harpyje: Psa lze zastřelit jedině tehdy, pokud před sebou štve zvěř! Ale, jak je vidět, někteří si vykládají zákon podle sebe.
Máme asistenční fenu, kterou také necháváme proběhnout bez vodítka. Ona totiž, milý pane, vzorně celý den šlape podle vozíku nebo je ve střehu, aby synovi kdykoliv pomohla. A protože ji kdysi vychovali tak vzorně, že i při největší potřebě neznečistí chodník, ale venčí se jen na trávě, někde ji proběhnout nechat musíme. A zcela logicky tak raději činíme např. na kraji lesa, než v parku. A podotýkám, že s sebou neustále nosíme sáčky na exkrementy. Pokud byste třeba vy fenu zastřelil za to, že očichává keříky nebo se rychleji pohne - je to labrador a těžko se bude šourat - pak věřte, že bych se přiklonila k pánovi, co by vás fyzicky likvidoval. I já bych udělala totéž. To, co byste ve své ?svaté myslivosti" napáchal na duši mého syna by bylo neodčinitelné. Někdo tu psal, že psi jsou lepší, než lidé. Jistě, neplatí to vždy, ale ukažte mi jediného člověka, který bude 24 hodin stále k ruce postiženému a takřka nic za to nechce. Psi, rozhodně ti vychovaní, jsou velmi často na vyšší morální úrovni, než mnoho našich spoluobčanů.... A co se týče toho, co se tu řešilo ohledně dětí versus psů - nevychovaný spratek je naprosto stejně děsivý jako nevychovaný pes! Jen si to rodiče nepřipouštějí (děcko je přece malá a vyroste z toho...) Jedno jediné takové dítě dokáže terorizovat řevem okolí stejně jako ňafající čokl.
A ještě jen k původnímu případu - měřím 165cm a věřím, že pudla bych, proboha, přemohla i já! Vždyť by na něj stačilo hodit bundu nebo deku. Myslím, že pan policista potřeboval "zamachrovat" - chudáci lidi, který fenka patřila.
Re: Re: policajt
Harpyje pralesní
13.8.2012 10:21 212.47.3.*
reagovat
Přesně tak. Střílet se smí pouze psi zjevně pytlačící, kteří se nacházejí na honebních pozemcích mimo vliv svého vůdce ve vzdálenosti větší než 200 m od posledního obydlí nebo jeho oplocení... Navíc spousta plemen je z toho úplně vyjmuta, takže by se to víceméně týkalo společenských plemen a oříšků...
PSI!!!
Dizzy
10.8.2012 09:16 89.103.30.*
reagovat
Jan Svoboda má bohužel pravdu.Vyhláškou se musí řídít každý.Taky mám psa a musím se jí řídit.Taky by mě nasralo,kdyby mi ho někdo zabil,ale jistě bych přemýšlel proč to někdo udělal.Kdyby to bylo z pádného důvodu,myslím tím vzteklina,napadnutí kolemjdoucího atd.,tak bych chtě nechtě musel držet hubu a krok.Je jisté kdyby to bylo jinak,ukopl bych mu palici.Dizzy 34 let Most
omezenci
honza
10.8.2012 10:28 57.67.156.*
reagovat
Koukám, čím dál větší omezenci... Pokud je pes agresivní, tak chápu že ho chcete odstřelit. Přiběhnout k nám agresivní pes, když jdu se svým tak mu dám kopačku do hlavy.
Víte čím vším to je? Že psa si může pořídit kdejaký asociál, fetka a vůl. Pak to tak dopadá a ze psů se stanou zrůdy.
Ale když píšete celkově o všech psech, kteří jsou mnohdy čistotnější než vaše děti, jak je nesnášíte a zakázali by jste jim i, aby se občas proběhli někde v lese, tak je vidět vaše omezenost.
Jinak souhlas s id, život měho psa je pro mne cennější než nějaká lidská lůza.
Řeknu to jednoduše
Terminator
11.8.2012 21:08 213.129.130.*
reagovat
Oko za oko a zub za zub. Pachateli by se mělo dostat totéž.
HOROSKOP
Beran (21.3. - 20.4.)
Skopec, neboli Beran, je prvním znamením zvěrokruhu. Lidé zrozeni v tomto znamení jsou přátelští a otevření. Mají většinou…









