VYBERTE SI REGION

Letos ještě Interspar, příští rok nově v Albertu

Jablonec n. N. - Prodejnu Interspar v Želivského ulici transformují na Albert do konce roku 2015. Zaměstnanci, pokud budou chtít, mohou zůstat.

25.9.2014 1
SDÍLEJ:

Ilustrační snímekFoto: Deník

Je tomu už nějaká doba, co byl oznámen prodej sítě českých obchodů společnosti Spar a Interspar do rukou nizozemské maloobchodní společnosti Ahold, která v České republice provozuje prodejny Albert.

Od té doby se stále více lidí z Jablonce ptá, kdy dojde k avizovanému přejmenování obchodu a jak to bude s jeho zaměstnanci.

Proces integrace stávajících prodejen začal už 1. srpna 2014 a skončit by měl v roce 2015. Jako první se přemění do nových barev prodejny Spar. Z celkového počtu 14 prodejen, které Ahold získal, již většina nese nový název Albert.

„První prodejna, která prošla proměnou byla otevřena 1. září, tedy přesně měsíc od oznámení začátku integračního procesu. K dnešnímu dni bude předěláno 12 supermarketů," informovala ředitelka PR a komunikace obchodního řetězce Albert Judita Urbánková.

Zaměstnanci mohou zůstat

Samotné prodejny nebudou muset projít složitou rekonstrukcí. Dojde pouze k úpravě vnitřního vybavení či změně na novou grafiku.

Nový vlastník prodejen plánuje ponechat si na zkušební dobu i restaurační zařízení, které je součástí jabloneckého Intersparu a zejména v době obědů patří k nejvyhledávanějším ve městě.

„Přesto, že Albert dnes gastro zařízení neprovozuje, rozhodli jsme se pokračovat v provozu restaurací Spar po určitou dobu a později zhodnotíme další kroky," vysvětlila Urbánková další postup společnosti.

Nový vlastník počítá s nabídkou zaměstnání pro stávající pracovníky prodejen. Pokud budou chtít zůstat, projdou pouze školením a stanou se zaměstnanci Albertu.

„Zaměstnanci prodejen společnosti Spar jsou v průběhu příprav na rebranding proškoleni a seznámeni s našimi procesy," upřesnila postup Judita Urbánková.

Chtějí kombinovat to nejlepší z firem

Nový vlastník prodejen si chce kromě zmíněných restaurací ponechat v nabídce i privátní značky Spar a Interspar.

Z obou firem chce totiž Ahold zkombinovat to nejlepší, co může svým zákazníkům nabídnout.

Celý proces ovšem není z nejjednodušších a proto se tyto výrobky budou dostávat na pulty obchodů postupně.

„Naším cílem je zachovat všechny silné atributy, které Spar nabízí svým zákazníkům," zmínila hlavní cíl ředitelka PR a komunikace obchodního řetězce Albert.

Autor: Jan Žíla

25.9.2014 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Vizualizace nové lávky

Staré železo a nýty nahradí dřevěná lávka

Z Černé Studnice jezdili jako diví. A na kopec vylezli po svých.

Víc jak tisícovka lidí zase sedla na saně, malí i velcí

Lístky na Sportovce si můžete už vyzvednout

Jablonec n. N. - Vstupenky na slavnostní vyhlášení ankety Nejlepší sportovec roku 2016 si již můžete od úterý 24. ledna vyzvednout v redakci Jabloneckého deníku, v Podhorské ul. č. 7.

Podvodníci nabízejí auta po síti

Jablonec n. N. - Kriminalisté varují před podvodnými nabídkami ojetých vozidel na internetu.

Skiák, lyžec nebo lyžka? Jak to vzniklo?

Jablonec n. N. - I o tom pojednává úterní přednáška „Za prvními skiáky" v Domě manželů Scheybalových.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies