„Samotnou mě vítězství překvapilo, protože konkurence byla veliká. Jsem potěšena, že jsem dokázala firmu zaujmout jednoduchostí kolekce,“ řekla Markéta Janků na sobotním vyhlašování vítězů.
Ani ostatní kolekce však nepřijdou nazmar, protože projekt splnil očekávání. Podle personálního ředitele Josefa Klofece, který s workshopem přišel, jsou všechny výrobky pro Jablonex Group nové a budou s nimi nadále pracovat.
„Část výrobků zařadíme do programu prezentací. Všechny produkty si ještě jednou projdeme a vybereme ty, které použijeme pro nabídku našeho sortimentu,“ uvedl Josef Klofec s tím, že další akce Týden nápadů mají v plánu.
Jablonex Group vyhlásil projekt také proto, aby se utužily vztahy mezi firmou a školou. „Umělecko průmyslové školy mají zvláštní specifika. Tyto školy nemůžou být bez průmyslu a průmysl zase bez nich. Navíc projekt byl velmi přínosný i pro nás, potřebujeme nové nápady,“ dodal personální ředitel Josef Klofec.
Studentům, kteří se umístili na druhém a třetím místě, a těm, co obdrželi speciální ocenění, darovala společnost Jablonex Group stáže v jejich firmě.
Do workshopu se přihlásili studenti z umělecko průmyslových škol, Technické univerzity, SOŠ řemesel a služeb nebo zaměstnanci firmy.
Slavnostní předávání cen uzavřela modní přehlídka šperků, které předvedly dvě tříkilové psí modelky.