Náplní jejich činnosti je cestování po kraji v rámci jednodenních či vícedenních cest a propagace zajímavých turistických cílů.

„V průběhu času se mění i nástroje, které využíváme v rámci marketingu cestovního ruchu. Právě i populární a sledovaní influenceři mohou výrazně ovlivnit návštěvu konkrétních míst, na která se zaměří,“ uvedla Květa Vinklátová, náměstkyně pro kulturu, památkovou péči a cestovní ruch Libereckého kraje.

Ondřej Holas se již v únoru vypravil ke krkonošské Hlídce Na Stráži, kde vznikla série fotografií a videí pro sociální sítě. Uskutečnil také pravidelné měsíční výlety do předem stanovených destinací v Libereckém kraji. Jednalo se například o stezku Via Czechia, hrad Houska či Kryštofovo údolí.

Cestování rodin s dětmi pravidelně představoval The Fotr se svou rodinou. Ti se vydali na celkem pět výletů po regionu. V březnu se Fotrova rodina vydala do zimních Jizerských hor, v létě sledujícím představili krásy Máchova kraje a Lužických hor, podzim strávili v Českém ráji a putování zakončili zimou v Krkonoších. Veškerý obsah tvořili ambasadoři na svém Instagramu, kde je můžete najít jako @the_fotr a @ondrejholas_landscape.

Anna Vašková, Liberecký kraj