Proč je o tom řeč? Tahle (česko)slovenská společnost začala „dělat“ do fotbalu. Letos v létě se ESET stal jedním z hlavních sponzorů Borussie Dortmund! A ve středu dostane skvělou reklamu – Ligu mistrů v Praze. „Partnerství jde v tomto případě stranou. Přejeme Slavii,“ uvedl Ondřej Šafář, PR manažer společnosti.

Jakmile los poslal českého šampiona do společnosti Dortmundu, na pobočkách této firmy začalo být veselo. Vtípky, sázky (nejvíc prý trpí jeden sparťan). „I kolegové z naší centrály v Bratislavě, kteří se o fotbal zajímají, budou držet palce Slavii,“ dodal zástupce počítačové firmy.

Němečtí kolegové z ESETu naopak věří Dortmundu. „Zatím, třeba je vyvedeme z omylu,“ usmál se Šafář. Ale zpět na začátek. V počítačové firmě ze Slovenska si porovnali možný zásah na trhu. A nevyšel Slovan Bratislava nebo Slavia, ale klub v Porýní. Tam nyní potečou peníze po tři roky. „Dává nám to smysl. Spojily se globální značky, které chtějí být ještě úspěšnější,“ konstatoval Šafář.

Bezpečnost při fandění

Ostatně také Němci při podpisu smlouvy netajili spokojenost. „Ctí spolehlivost, vášeň, odvahu a čestnost. Jako my. Od počátečních jednání jsme si mohli důvěřovat,“ zmínil šéf klubu Hans-Joachim Watzke,
Od spolupráce s BVB si technologický gigant neslibuje jen logo na bannerech nebo reklamy na webu.

ESET pomocí bezpečnostních programu hlídá virtuální svět a ústředním mottem se stalo heslo „bezpečnost při fandění“. „Stále častěji jsme diváky přenosů na displejích našich telefonů, tabletů a notebooků. A zde se nám propojuje reálný svět s tím digitálním, který je třeba chránit,“ uvedl Šafář.