Zdroj: archiv redakce
Takto známe Pragu V3S nejvíce
Zdroj: archiv redakce
V armádě jich stovky slouží dosud
Zdroj: acr.army.cz
Valník s plachtou sloužil i pro převoz vojáků
Zdroj: Radek Pecák
Pohled na rám
Zdroj: archiv redakce
Nápravy byly odolné
Zdroj: archiv redakce
V kabině bylo jen to nejnutnější
Zdroj: archiv redakce
Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech
Zdroj: archiv redakce
Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech
Zdroj: archiv redakce
Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech
Zdroj: archiv redakce
Auto bylo schopno zdolat skoro až neuvěřitelný terén
Zdroj: archiv redakce
Inovace byly jen malé
Zdroj: archiv redakce
Schéma podvozku
Zdroj: archiv redakce
Vyráběné verze
Zdroj: archiv redakce
Sklápěčka sloužila často v lomech
Zdroj: archiv redakce
Skříňové provedení bylo civilní i vojenské
Zdroj: archiv redakce
Takto mohla vypadat při práci pojízdná dílna
Zdroj: archiv redakce
Takzvaný "hovnocuc" dodělávali v Karose
Zdroj: archiv redakce
Zde stojí na jedné z výstav
Zdroj: archiv redakce
Jako model byl velmi oblíbený
Zdroj: archiv redakce
Jeřáby na podvozku Praga V3S vídáme v akci dosud
Zdroj: archiv redakce
Také silničáři je občas ještě vytáhnou z garáží
Zdroj: archiv redakce
Silniční verze měla označení S 5T
Zdroj: archiv redakce
Dobový prospekt
Zdroj: archiv redakce
Zde jeden exemplář z Muzea Praga Emila Příhody
Zdroj: Radek Pecák
A toto je další - jako čistící vůz
Zdroj: Radek Pecák
V areálu bývalé továrny Pragy slouží vyřazená V3S jako umělecký objekt
Zdroj: Radek Pecák