Do podoby statku s půdorysem rovnostranného trojúhelníka byl přestavěn na přání Františka Václava z Vrtby. Trojúhelník byl symbolem patronky rodu Vrtbů - svaté Anny.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Do prostoru architekti umístili centrální schodiště, jehož tubus zároveň podepírá galerii.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Hlavní sál v bývalém špejcharu prošel několika spíše méně citlivými úpravami. Prvním krokem při rekonstrukci bylo odstranění vestavěných konstrukcí.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Pod galerií vznikl bar z překližky a cementové stěrky. Kruhové schodiště pocitově odděluje bar a zbytek sálu, otevřený do krovu.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Malebnost a krásu okolní krajiny těžko popisovat – lepší vidět na vlastní oči. Statek dnes nabízí spoustu různých aktivit – svatby, konference, tábory, projížďky na koních, restauraci…
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Zateplení krovu a nové podbití muselo zároveň dobře akusticky fungovat. Je tvořeno z latí se vzájemnými rozestupy.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Malebnost a krásu okolní krajiny těžko popisovat – lepší vidět na vlastní oči. Statek dnes nabízí spoustu různých aktivit – svatby, konference, tábory, projížďky na koních, restauraci…
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Zateplení krovu a nové podbití muselo zároveň dobře akusticky fungovat. Je tvořeno z latí se vzájemnými rozestupy.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Do podoby statku s půdorysem rovnostranného trojúhelníka byl přestavěn na přání Františka Václava z Vrtby. Trojúhelník byl symbolem patronky rodu Vrtbů - svaté Anny.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Ve zvlněné posázavské krajině je zemědělský dvůr v Benicích u Benešova nepřehlédnutelný.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Důležitým prvkem v prostoru je osvětlení, které je jedním ze stavebních kamenů různých atmosfér v sále. Je tvořeno kombinací zavěšených světel, reflektorů a liniových svítidel.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Důležitým prvkem v prostoru je osvětlení, které je jedním ze stavebních kamenů různých atmosfér v sále. Je tvořeno kombinací zavěšených světel, reflektorů a liniových svítidel.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Schodiště obepíná betonový tubus, který zároveň podpírá galerii. Schodiště samo by ji neuneslo.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Schodiště spojuje sál s galerií.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Subtilní černá ocelová konstrukce schodiště ostře kontrastuje s okolními bíle omítnutými hrbolatými kamennými zdmi.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Schodiště obepíná betonový tubus, který zároveň podpírá galerii. Schodiště samo by ji neuneslo.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Schodiště spojuje sál s galerií.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Subtilní černá ocelová konstrukce schodiště ostře kontrastuje s okolními bíle omítnutými hrbolatými kamennými zdmi.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Pod galerií vznikl bar z překližky a cementové stěrky. Kruhové schodiště pocitově odděluje bar a zbytek sálu, otevřený do krovu.
Zdroj: Se souhlasem Ondřeje Boušky
Příčný řez.
Zdroj: Se souhlasem 1:1 architekti
Podélný řez.
Zdroj: Se souhlasem 1:1 architekti
Půdorys.
Zdroj: Se souhlasem 1:1 architekti
Možnosti využití sálu.
Zdroj: Se souhlasem 1:1 architekti