Liberecký herec Tomáš Dianiška se činí a vždy přijde s něčím originálním. Kromě inscenací Googling And Fucking a Přísně tajné: Hrubá nemravnost nastudoval ještě bláznivou inscenaci Pipinky z plakátu. „Je to příběh fiktivní chlapecké skupiny, která plánuje svůj comback na hudební scénu. Bude to, stějně jako hra Googling and Fucking, hodně hlasité a veselé. Možná tragikomické. Opět je to hra směřovaná především na generaci lidí, která vyrůstala v devadesátých letech a má vzpomínky na chlapecké kapely typu Back Street Boys nebo Lunetic,“ řekl Tomáš Dianiška. V Pipinkách účinkují také představitelé Romea a Julie z inscenace Divadla F. X. Šaldy Tomáš Váhala a Karolína Baranová. Dále hrají Jakub Albrecht a autor Tomáš Dianiška.

Po představení se uskuteční stylová afterparty: kromě DJ Paroota vystoupí skupina Pipinky Pičo, ve které rapují Karolína Baranová a Tomáš Dianiška.
Netradiční témata nabízejí i další Dianiškovy hry. Hlavní osobou hry Přísně tajné: Hrubá nemravnost aneb Jak Alan zachránil svět a narostlymu kozy je Alan Turing, geniální matematik, který ve třicátých letech minulého století vytvořil matematickou koncepci univerzálního počítacího stroje, která posléze umožnila konstrukci prvních počítačů.

„Turing se také podílel na prolomení německého tajného kódu Enigma, což údajně uspíšilo konec druhé světové války až o dva roky. A do třetice, Turing byl homosexuál – a homosexuální styk byl tehdy ve Velké Británii klasifikován jako trestný čin. To se mu také stalo osudným – byl zatčen a odsouzen k hormonální léčbě injekcemi estrogenu. Špatný psychický i fyzický stav, který tato „léčba“ vyvolala, posléze Turinga dohnal k sebevraždě,“ popisuje režisér.

Dianiška se tímto příběhem nechal inspirovat k napsání akční skorodetektivky, která částečně vychází ze skutečného Turingova života, ale do značné míry ho doplňuje vlastní fantazií či představou, jak se věci taky mohly odehrát.

Googling And Fucking zase parafrázuje hru britského dramatika Marka Ravenhilla Shopping and Fucking z roku 1996. Jenže zatímco Ravenhill psal o generaci devadesátých let, posedlé konzumem, drogami a sexem, Dianiška píše o generaci své, generaci současných dvacátníků a pětadvacátníků, posedlé jedinou drogou, která umožňuje přístup k sexu i konzumu - internetem s jeho svatou Trojicí Google, Facebook a YouTube.

Nechybí nic z dnes tak populárních životních kulis internetového surfaře: hra je koláží chatů, spamových nevyžádaných mailů, statusů a komentářů. Z toho všeho ponenáhlu vysvítá ústřední motiv: vztah mladé dvojice, prožívající svůj vztah na dálku, pouze prostřednictvím internetu.