Kino Radnice Jablonec: 10. – 16. června Hurvínek na scéně 3D, 18.00. Slavné loutky Spejbl a Hurvínek slaví letos kulaté narozeniny a při této příležitosti přichází do kin speciální představení ve 3D.

Kino Radnice Jablonec: 10. – 16. června Princ z Persie: Písky času, 20.00. Akční dobrodružný velkofilm, odehrávající se v tajuplné Persii, kde se princ Dastan musí pokusit porazit temné síly v honbě za prastarou magickou dýkou, která je schopna vracet čas a umožňuje vládnout celému světu.

Letní kino Jablonec: 11. a 12. června Panika v městečku, 21.45. I animované plastikové hračky Kovboj, Indián a Kůň mají své problémy - zábavné, šílené, absurdní, neuvěřitelné - tenhle neutuchající gejzír originálních nápadů si prostě nesmíte nechat ujít!

Kino Jas Tanvald: 11. června Alenka v říši divů 3D, 17.00. Americký film Tima Burtona podle slavné dětské knihy. V hlavní roli Johnny Depp. Jedinečný vizuální trojrozměrný zážitek s 3D brýlemi v digitální kvalitě. České znění.

Kino Androvna Malá Skála: 11. června 25 ze šedesátých aneb Československá nová vlna 1.díl - autorské promítání - scénarista Jan Lukeš, 20.00. 1. část komentuje filmy tvůrců: Štefan Uher, Miloš Forman, Jaromil Jireš, Jan Schmidt, Pavel Juráček, Evald Schorm, Jan Němec, Ivan Passer, Karel Kachyňa, Ján Kadár, Elmar Klos, Otakar Vávra, Věra Chytilová, Jiří Menzel.
Dvoudílný celovečerní dokument 25 ze šedesátých aneb Československá nová vlna představuje komplexní pohled na fenomén české a slovenské nové vlny v kulturních a společenských souvislostech epochy šedesátých let. Dvacet pět stěžejních snímků komentovaných jejich tvůrci a filmovými historiky nabízí dramatický vhled do období zlaté éry kinematografie.
Snímek navazuje na televizní cyklus osobních portrétů Zlatá šedesátá (ČT, 2009), který byl založen na individuálních výpovědích tvůrců. Oproti němu ukazuje českou a slovenskou kinematografii šedesátých let v kontextu domácím, nadnárodním i mezigeneračním. Pojmenovává, čím nová vlna překročila dosavadní umělecká měřítka, o co obohatila světovou kinematografii, kde zanechala nesmazatelnou stopu. Analyzuje práci filmaře ve státem financované kinematografii, pod tlakem ideologických požadavků na jedné straně a komerce na straně druhé. Předkládá dilema člověka a umělce na hraně mezi protikladnými společenskými systémy i nesourodými estetickými požadavky. Existenciální drama člověka svobodně jednajícího i nemilosrdně drceného soukolím okolností.
Šedesátá léta jsou z tohoto zřetele převážně epochou šťastné historické konstelace nejen v tehdejším Československu, ale i v měřítku celosvětovém. Epochou naděje a vzestupu, ale také epochou exemplárního lidského rozhodování a uměleckého hledání. I to chce 25 ze šedesátých aneb Československá nová vlna připomenout.