„Stali jsme se třetí zemí na světě, kde se uskutečnily tyto závody dvojic. Po Rusku a Švédsku, kde je kolébka tohoto sportu, jsme třetí zemí, která dokázala připravit a zorganizovat tyto závody na ledě. Diváci, jezdci a manažeři jednotlivých týmů byly se závody velice spokojeni, což pro náš Sportovní klub znamená otevřené dveře na další závody. Naši jezdci Jan Pecina, Lukáš Volejník a Martin Běhal dostali pozvání na dva závody do Rakouska a na závody do Švýcarska a Polska,“ sdělil Luboš Pytloun, manažer SK Osečné.

Závody v Kirchbergu a St. Johannu již odjeli. Lukáš Volejník si ještě léčil zranění z finálové jízdy v Hamru, ale Jan Pecina a Martin Běhal se v Kirchbergu svezli. V silné konkurenci jezdců Pecina obsadil desáté a Martin Běhal 15. místo. V St. Johannu byl Pecina devátý, dvanáctý Volejník a patnáctý Běhal.

Závodníky SK Osečná, oba bratry Klatovské a všechny české jezdce budou mít diváci možnost vidět v Hamru na Jezeře 28. února, kdy by se měl jet závod Mistrovství republiky jednotlivců. „Vše je ovšem závislé na tom, jak nám bude přát počasí a jak se podaří zabezpečit finance. Přímé náklady na zabezpečení jednoho takového závodu jsou téměř 100 tisíc korun, takže bez sponzorů a dobrovolníků to prostě nejde,“ potvrdil Pytloun.

„Musím poděkovat všem dobrovolníkům, kteří se podíleli na přípravě a organizaci obou závodů v Hamru. Starostům Milanovi Dvořákovi z Hamru, Jiřímu Hauzrovi z Osečné a především sponzorům. Jmenovitě firmě Transcamion - Miroslav Pytloun, která připravila vložený závod buggyn žáků a věnovala spousty cen. Firmě Simont Martin Morávek, Bohemia Model Saša Kopecký, Hotel Pacifik, Truhlářství A+H Kysela, Copy studio, TT-Tiskárna spol. s.r.o. Liberec, Autokov - OK, likvidace, demolice, odpady a vrak, Farma D+D Jiří Diblíček, Rykonad Josef Rybář, Autoopravna Třešňák Petr, Autodoprava Janíček Milan, Truhlářství Láďa Sluka Rozstání a Autokemp Hamr na Jezeře,“ doplnil manažer.