Start závodu byl tradičně těsně nad obcí Záhoří a soupeření jezdců v jedné tréninkové a třech započítávaných jízdách přihlíželo přibližně tři sta diváků. Další změna čekala jezdce v rozdělení kategorií, kde oproti minulým ročníkům došlo k rozdělení vozidel do třech skupin, podmínkou účasti samozřejmě byla přilba a bezpečnostní pásy ve vozidle.

Nejtěsnější výsledky na stupních vítězů přinesla kategorie dvoukolek s obsahem do 1400 ccm. Rozdíl mezi vítězem Janem Petříkem a třetím Tomášem Petříkem byl v součtu tří jízd pouhých 0,37 vteřiny a to se mezi ně ještě dokázal vklínit Jakub Urban. Všichni medailisté této kategorie startovali s vozy Škoda Favorit 1400.

Kategorie vozů s jednou poháněnou nápravou a obsahem motoru nad 1400 ccm byla zajímavá i skutečností, že z 15 startujících vozidel jich byla více než polovina značky VW Golf.

A jeden z těchto vozů řízený Karlem Voštěrou se ukázal i jako nejrychlejší, když bezpečně zvítězil ve všech rozjížďkách, a tím samozřejmě i celkově. Na druhém místě skončil Petr Kvapil s Peugeotem 205 a až s třetím místem se musel spokojit loňský vítěz Tomáš Kudrnáč s Renaultem Clio.

Poslední kategorie byla připravená pro vozidla s pohonem všech kol, a také pro vozy s turbomotory. Naplno zde předvedl svůj potenciál vůz Audi Sport Quattro 2200. Jeho piloti Jiří Ulip a Petr Žáček zde nikomu nedali šanci a v tomto pořadí obsadili i první dvě místa, když je vzájemně dělilo pouhých 0,30 vteřiny. Třetí místo získal Petr Dolenský se Subaru 2.0. Loňský vítěz Aleš Plichta se Subaru Impreza 2.0T své vítězství tedy neobhájil a skončil na čtvrtém místě.

Po celé délce trati byla bezpečnost diváků zajištěna traťovými komisaři a pořadatelé navíc připravili na začátku zajímavého lesního úseku stánek s občerstvením a stanovištěm pro zdravotní službu, která naštěstí nebyla potřeba, protože závod proběhl bez komplikací.

Výsledky:
Kategorie dvoukolky do 1400 ccm: 1. Petřík Jan, Š Favorit 1400, 3:08.31, 2. Urban Jakub, Š Favorit 1400, 3:08.64, 3. Petřík Tomáš, Š Favorit 1400, 3:08.68, 4. Drda Pavel, 3:25.97, 5. Kynčl Jan, Škoda 130 LR, 3:26.76.
Kategorie dvoukolek nad 1400 ccm: 1. Voštěra Karel, VW Golf 1970, 3:03.72, 2. Kvapil Petr, Peugeot 205 1900, 3:06.26, 3. Kudrnáč Tomáš, Renault Clio 2000, 3:08.22, 4. Salaba Karel, Peugeot 309 GTI 2.0, 3:09.40, 5. Pokorný Michal, VW Golf 1800, 3:14.99
Kategorie OPEN – čtyřkolky a vozidla s turbem: 1. Ulip Jiří, Audi Sport Quattro 2200, 2:55.49, 2. Žáček Petr, Audi Sport Quattro 2200, 2:55.79, 3. Dolenský Martin, Subaru 2.0, 2:57.60, 4. Plichta Aleš, Subaru Impreza 2.0T, 2:58.57, 5. Plichta Radek, Subaru Impreza 2.0T, 3:00.36.

Karel Čermák