Novinkou je aplikace, která magentovou barvou rozzáří české hory. Setkají se s ní jak závodníci 54. ročníku Jizerské 50, tak i ti, co se dostanou na další akce seriálu SkiTour. Nápad jde za společností T-Mobile.

"Jsme rádi, že se takto silná značka spojila s legendou zimních sportů Jizerskou 50 a největším českým seriálem běžeckého lyžování SkiTour. Je vidět, že běžecké lyžování se stává v Česku čím dál více populární. Vnímáme spojení těchto dvou značek jako příležitost každého sportovce uniknout ze světa komunikačních technologií do přírody za sportem," říká Petr Lešek za organizační tým 54. ČEZ Jizerské 50 a seriálu SkiTour.

T-Mobile vnese do tradiční zimního sportu svěží vítr moderních technologií. Díky novému partnerovi se můžou lyžaži těšit na mobilní aplikaci, která bude mít hned několik funkcí. Může sloužit k přípravě, ale půjde s ní i soutěžit. A účastníci budou mít všechny důležité informace u sebe.

Zajímavost na konec? Fotka na památku. Prý minimálně jedna pro každého.

Tradiční závod Jizerská padesátka je v plánu od 12. do 14. února, jeho podoba závisí na koronavirových opatřeních.