Firma v současnosti pociťuje zvýšený zájem zejména po automaticky vyráběném nápojovém skle. Tento trend se odráží i na hospodářských výsledcích firmy. Za 9 měsíců letošního roku Crystalex a.s. vykázal tržby 1,16 miliard korun, což je o 18 % více než za stejné období loňského roku. Export představoval 85 %.
Užitkové sklo, jako například strojně tvarované nápojové sklo, směřovalo především do SRN. Společnost dosáhla provozního zisku ve výši 6,4 milionu Kč. To je zhruba o 115 % více než za prvních devět měsíců loňského roku.
Firma ve svém hlavním závodě v Novém Boru nyní zaměstnává 1 381 lidí. Dohromady se svými provozy ve Vrbně pod Pradědem, Karolinkou a Hostomicemi pak 1 927 lidí.

Sklo míří až do Japonska

Užitkové sklo z Crystalexu směřuje mimo ČR a Slovensko do dalších více než 80 zemí celého světa. Nejvýznamnějšími trhy jsou Německo, Španělsko, Itálie, Francie, Velká Británie, Rusko, USA, Kanada, Japonsko nebo Austrálie
V novodobé etapě novoborských skláren se mezi nejznámější a nejúspěšnější sklářské výtvory řadí například soubor nápojových sklenic Claudia, navržený v roce 1975 autorem J. Matouškem. Ten se stal jedním z nejprodávanějších souborů na celém světě. I po 30 letech stále patří mezi 5 nejvíce prodávaných produktů Crystalexu. Za tu dobu zamířilo mezi zákazníky více než 100 milionů kusů.
K zajímavostem z produkce Crystalexu patří také křišťálová kopačka pro české fotbalové střelce, ceny pro hokejové Mistrovství světa, anebo speciální ceny pro festival animovaných filmů Anifest.
Ze současných novinek je hitem soubor Vicenza vytvořený ve spolupráci s designérem J.Pelclem.