„Snažíme se služby úřadu neustále zkvalitňovat, proto jsme přistoupili k upgradu objednávkového systému a vyvolávacího zařízení," komentoval tajemník jabloneckého magistrátu Marek Řeháček.

V poslední listopadové dekádě si inovace vyžádala úplnou odstávku systému, takže objednávání přes SMS a e-mail nebylo možné. „V prosinci inovovaný systém pracuje v testovacím režimu. Plnohodnotné fungování této služby bude opětovně zajištěno od ledna příštího roku," konstatoval vedoucí správního odboru jabloneckého magistrátu Petr Karlovský.

Podle Marka Řeháčka by měl vylepšený systém objednávání a vyvolávání přinést větší komfort jak úředníkům, tak i občanům.

Služba, která umožňuje objednávání přes SMS a e-mail, se týká oddělení správních agend na úsecích evidence obyvatel, trvalého pobytu, občanských průkazů, cestovních dokladů a oddělení dopravně-správních agend na úsecích evidence řidičů a registru vozidel, které sídlí v budově magistrátu v ulici Komenského.

Aktuální stav přepážek na uvedených odděleních můžete sledovat na webu města www.jablonec.cz, kde naleznete i vstup do webové aplikace pro objednání termínu.

OBJEDNÁVÁNÍ PŘES SMS

+420 728 222 200 (cena SMS záleží na vašem tarifu)

SMS je třeba zaslat ve tvaru: OBJ „zkratka agendy" „datum" „čas" „jméno"
Příklad textu SMS zprávy: OBJ ZOP 1.1. 14:00 NOVAK

Seznam zkratek agend:
ZOP – žádost o občanský průkaz
ZCD – žádost o cestovní doklad
VOPCD – výdej občanských průkazů a cestovních dokladů
EO – evidence obyvatel
SR – správní řízení – rušení údaje o trvalém pobytu
RR – registr řidičů
RV – registr vozidel

Pokud proběhlo objednání úspěšně, obdržíte informaci o rezervaci objednávky a přístupový kód. Ten bude platný +- 15 minut od času, na který jste se objednali. Pokud není volný termín, obdržíte zprávu o obsazenosti zvoleného termínu s návrhem volných termínů.