V kategorii C zvítězil a zlatý věnec si odvezdl jablonecký automobilový závodník Miroslav Krejsa se svojí spolujezdkyní a druhé místo v kategorii G obsadila smržovská posádka Jiří Hladík / Jiří Hladík s vozem Lotus Elite II.

V letošním roce se na celém světě uskuteční pouze 22 soutěží historických vozidel s klasifikací FIVA A. Nejvíce těchto závodů se jede v Německu.
Další se potom konají v Nizozemí, Belgii, Francii, Lucembursku, Švýcarsku, Itálii, na Kypru, ve Velké Británii, Portugalsku, Švédsku, Rakousku, Rusku, Polsku, Řecku, Japonsku a také Česku.

Jedno z těchto dvaadvaceti setkání historických vozidel proběhlo na začátku září pod názvem Oldtimer Bohemia Rally právě v Mladé Boleslavi.

„Celá soutěž začala ve čtvrtek v poledne technickou přejímkou vozidel a následovala jejich výstava na Staroměstském náměstí v Mladé Boleslavi,“ popsal průběh prvního dne závodník Jiří Hladík. Ze startovní rampy večer pak vyjelo na trať první a nejstarší vozidlo Laurin a Klement typ 300 z roku 1923 pilotovaný Olegem Dohalským. Hned za ním vyrazil na trať vůz Laurin a Klement – Škoda typ 110 z roku 1927 pilotovaný jabloneckým automobilovým závodníkem Miroslavem Krejsou.

Ve startovním poli bylo k vidění množství krásných automobilů od Pragovek, přes Tatru 12, Tatru 75 cabrio, Tatraplán, Rolls Royce, Jaguar, vozy Mercedes Benz, Mustang, Austin Healey, MG, Porsche, ale nejvíc bylo v Mladé Boleslavi samozřejmě Škodovek. Od nejstarší Škody Tudor, přes Spartak, Octavii 985 pilotovanou známým mladoboleslavským závodníkem Svatoplukem Kvaizarem, Felicii, Škodu 1000 MB až po opravdovou lahůdku zapůjčenou ze Škoda muzea - Škoda Sagita 845 z roku 1936. Jako poslední startovalo nejmladší vozidlo v poli, jímž byl Lotus Elite II z roku 1978 smržovké posádky Jiří Hladík / Jiří Hladík.

Prolog soutěže se jel v Mladé Boleslavi a okolí a posádky se do cíle vracely již za úplně tmy. Také inkasovaly první trestné body za neprojetí některé z kontrol, či pozdní příjezd do cíle.

V pátek ráno první vozidlo opustilo startovní rampu v půl deváté a druhá etapa vedla na zámek Sychrov. Třetí etapa potom do Liberce k Obc hodnímu centru Nisa. Čtvrtá etapa druhého dne závodu vedla závodníky zpět do Mladé Boleslavi. V průběhu dne posádky absolvovaly několik měřených úseků, průjezdních kontrol a dalších nástrah.

Na sobotu byly pro posádky přichystány další čtyři etapy, které je zavedly na zámek Ctěnice a do Prahy. Cíl šesté etapy byl dokonce na vrcholu Petřína, kde měly posádky čas na oběd.

„Poslední dvě etapy vedly z Petřína do Kbel a z Kbel do cíle na Staroměstském náměstí v Mladě Boleslavi,“ doplnil Hladík s tím, že po sečtení všech výsledků v celkovém pořadí zvítězil Ivo Štajdl s vozem MG B GT z roku 1974.