Jaké bylo soustředění na kolotoč koncertů, je fyzická i psychická kondice týmu Kryštof optimální?

Takže, když budou respektovat taktické pokyny, všechno dopadne dobře. A jelikož je ten můj tým vydrezurovaný, mám za to, že žádné problémy nenastanou. Oni totiž už dávno předem vědí, že optimálně stanovená taktika vede téměř stoprocentně ku prospěchu.

Co předvedete, čím se pochlubíte, co nabídnete?

Nedá se říct jednoznačně – veni, vidi, vici… Přišli jsme, viděli, zvítězili… Protože v tom našem vystoupení, v tom našem výkonu jsou okamžiky, o kterých teď, při tréninku, třeba ještě pochybujeme a nevěříme, že dokážou zaujmout a stoprocentně přesvědčit. Ale pak při ostrém zápase to budou velké perly. Na turné chceme hrát nějakých dvaadvacet až čtyřiadvacet písní, čili o hodně víc, než je jich na desce. Ale v podstatě už dnes máme vybráno co chceme nabídnout.

Čím chcete zaujmout. Jaká bude největší image týmu?

Když si vezmu zpátky čtyři roky, je tu paralela s Baníkem Ostrava a jeho komunikací s fanoušky. Výtečně s nimi komunikoval. A to je věc, na které chceme stavět i my. Proto jsme si vymysleli divadla, vlastně to nebudou jenom koncerty, ale rovněž talk show a upřímná a kontaktní komunikace s lidmi. A přestože oni zase tak často do našeho zákulisí nevidí, zkrátka, nemají možnost se podívat do útrob stadionu, do našich šaten, tentokrát do těch kabin dostanou možnost přijít. Čili žádné zprostředkování přes noviny a časopisy, ale přímý kontakt. Aby naši fanoušci viděli na vlastní oči, jak fungujeme. To je něco úplně nového, mělo by to být zajímavé.

Máte předem připravené nějaké finesy, technické fígly, překvapení, třeba nějakého tajného lídra, černého koně, kterého z lavičky pošlete na trávník…

To asi ne, všechno necháme na síle konkrétních okamžiků. Mám to tak nejradši. Na svých recitálech jsem si už vyzkoušel co funguje, a na druhou stranu, co zase moc nefunguje, A uvědomil jsem si, že se není třeba moc detailně připravovat, protože uprostřed hry se stane něco na trávníku nebo i na tribunách co posune ten zápas někam dál a výš. Že se fanoušci chtějí zapojit do hry. A to je věc, na kterou vždycky čekám. A když to přijde, nemá to chybu.